Ledig å solen skiner:)

Solen skiner och värmen hettar och jag är ledig:)...Idag har mina föräldrar å en av mina bröder vart här i hela 4 timmar å hållt mig sällskap i trägården:)...Jag å mamma solade medans pappa klippte gräset åt oss, men jag hjälpte till lite grann iaf:P...sen smaska vi i oss lite isglass å det satt inte fel i denna värme, vi spelade även lite badminton.

Nu sitter ja å väntar på kära martin så blir det väl lite handling skulle ja tro å skulle även behöva kolla på en solsäng eller badenbaden stol...Skulle även vara skönt med en hammock nu så man kunde ligga där å vagga å lyssna på musik å bara njuta av solen å sommaren...sen en kokosdrink skulle ja inte tacka nej till direkt:D

Ha en härlig dag i den strålande värmen!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja du en solsäng vill jag också ha men de är ju så förbaskat dyra tycker jag.Kanske man kan kosta på sig en när skatten dyker ner i plånkan. :)

2009-06-02 @ 18:31:48
URL: http://tussemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0