Jogging premiär!!

Si sådär ja då har man klarat av första jogging rundan:), känns väldigt skönt faktiskt å det var inte så himla tråkigt som ja tyckt förut..Så nu blev ja peppad av att fortsätta å det kommer jag minsann göra oxå för det har ja gett mig tusan på..
Därmed har ju även mina nya dojjor blivit invigna och de känns mkt bra och de är väldigt sköna att både gå å springa i...

Jag tagit fram ett träningsprogramm som ja ska följa å då ska man pendla med powerwalking å jogging med några minuter vadera, och när det gått några veckor så ska man klara av att jogga 5km utan promenader..
Förhoppningsvis kommer det gå vägen om man inte slarvar:)..
Så om 5 veckor får vi se om ja lyckats, å vem vet kanske klarar det mkt tidigare....

Nu blir det att ta en dusch sen är blir det å mysa framför en nån bra film:) 

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att se dig igen idag.Saknat dig på bloggen.Lycka till med joggen.Kram Helena

2009-07-23 @ 18:04:54
URL: http://tussemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0