Fixat min blogg!!

Idag är ja ledig å det är såååååå skönt...Så idag har jag suttit vid datorn ända sen förmiddagen till nu och försökt mig på att ända utseendet på min blogg..Tyckte den såg så tråkig ut å ville göra nå mer personligt, men det är mkt pyssel med dessa kodmallar man ska skriva i. Jag tycker iaf att ja lyckats bra å få till det så som jag fått det...Kanske inte e den snyggaste bloggen men den duger änsålänge tills ja kommer på nå bättre att göra...Så nu är den mer personlig så känns skönt att fått till det..Nu är det nog dags att slita sig från datorn å göra nå annan nytta...He de!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Den blev ju riktigt proffsig din blogg.önskar att jag kunde göra nåt åt min också,men jag kan för lite för att fixa det.kram

2009-01-23 @ 10:28:00
URL: http://tussemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0