bakdag!!

Idag har jag jobbat och det flöt på som vanligt, jag gjorde lite havrebollar åt de gamla och de brukar gilla det.. 
Nu är jag hemma och håller på att baka lite bröd, vilket ja skulle gjort igår men det kom annat ivägen så då fick ja ta det idag helt enkelt..Och idag är det ju en sån där snöig dag så då kan man passa på att göra lite husmorliga saker:). Så nu sitter ja å väntar på att de ska jäsa klart på plåten så jag får slänga in dem i ugnen och för att sedan avnjuta ett nybakat bröd med en kopp blåbärssoppa..
Senare idag ska jag baka ytterligare ett bröd som är väldigt gött..Det är lika bra att baka lite så man har ett lager men inte för mkt för blir inge gott om det får ligga för länge i frysen. Kommer lägga ut recept på bröden senare för de som vill ha....
Måste kila bröden väntar.........ha de!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0