Fullspeckad dag!

Idag har jag jobbat till lunch ungefär, fast har inte gjort så mkt på jobbet idag bara bakat rulltårtor och plockat på lite varor på vagnarna. När vi är 4 på tisdagar och fredagar så kan man inte göra så mkt för det finns inte å göra för alla, men försöker dela upp det så gott det går iaf...Här hemma har jag städat lite eftersom anna å tj kommer hit ikväll på middag, Så det kommer bli riktigt trevligt att få bjuda de på lite mat å umgås:)...sen blir det oxå lite alkohol på menyn:)...Vad ja kommer bjuda på det återkommer ja med att berätta för kan ju inte avslöja en suprise...nu lär ja gå och ta hand om efterrätten som jag håller på att förbereda....Trevlig kväll på er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Så det är till att va ledig i helgen förstår jag.Va skönt för dig.Jag ska nog bara ta det lugnt under helgen och gå på en varite föreställning på lördagen.Hoppas ni inte har magsjuka på jobbet.Härjar visst lite varstans nu.Sköt om dig Kram Helena

2009-02-13 @ 17:17:43
URL: http://tussemannen.blogg.se/
Postat av: AnnaJeya

Tusen tack för igår!!! Det va så jävla gott! KRAMAR/Anna o TJ

2009-02-14 @ 11:04:36
URL: http://annajeyas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni verkar ha haft en bra kväll.

En fika imorgon kanske?

Kram

2009-02-14 @ 15:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0