Alla Hjärtans Dag!

Igår var det alla hjärtans dag, dagen då man ska visa lite kärlek och bara ha det mysigt med de man älskar och bryr sig om..Jag och Martin gjorde inget speciellt, vi var hemma och tog det lugnt och var tillsammns. Vi sa att vi inte skulle ge något till varanndra utan bara äta god mat å vara tillsammans å ha de mysigt..Så vi åt rester från fredags middagen och såg lite film och melodifestivalen på kvällen. Tyckte det var rätt låtar som gick vidare och jag höll på H.E.A.T, tyckte om deras låt.....Vad tyckte ni som såg??

Idag händer inte så mkt, martin jobbar och sen skulle han åka snowboard..Jag ska väl träna lite iaf sen blir det väl att slappa framför tv:n eller nå...Ha en bra dag alla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som ni hade en mysig dag tillsammans.Känner själv att jag håller på att få en förkylning.Blivit utsatt för mycket virus av mina arbetskamrater.Alla är förskylda just nu.Kram

2009-02-15 @ 18:43:11
Postat av: Anonym

Mysigt att få vara med en man älskar =)

Jag tyckte heat var bra sen lilli o sussi och måns såklart =)

Kram

2009-02-15 @ 19:11:57
Postat av: Helena

Hallå lever du!!!!!!!!!!!Det är ju jättelängesedan som du skrev på bloggen.....Kram kram

2009-02-27 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0